Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szerződési feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az Extrem Market Kft. (cím: 1045 Budapest, Bécsi utca 28., adószám: 25427608241), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

Üzemeltetés: Extrem Market Kft.
Képviseli: Kovács Attila ügyvezető igazgató
Szerződés nyelve: Magyar
Telefon: 06/70-218-0047
E-mail: info@extremshop.hu
Székhely: 1045 Budapest, Bécsi utca 28.
Postacím: 1045 Budapest, Bécsi utca 28.
Cégjegyzékszám: 01-09-274562
Bejegyezve: Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 25427608-2-41
Bankszámlaszám (Otp bank): 11704021-20006905
Csomag visszaküldés: 1045 Budapest, Bécsi utca 28.

1. Alapvető rendelkezések:

1.1 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2 Az ÁSZF hatálya:

Az ÁSZF kiterjed minden olyan „elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra”, vagy egyéb szolgáltatásra, amelyet a Szolgáltató az Extremshop.hu Webáruházon keresztül nyújt. Továbbá a Szolgáltató és a Felhasználó jogaira, illetve kötelezettségeire, valamint a Webáruház működésének minden lényeges paraméterére. A Szolgáltató – az internet globális jellegére tekintettel – a szolgáltatásokat területileg nem korlátozza, azonban a Webáruházban látott költségek és határidők csak Magyarország területi határain belüli megrendelésekre és szállításokra értelmezhetőek. Magyarország területi határain kívülről történő rendelésekre – az eltérő kapcsolódó szolgáltatások miatt – minden esetben egyedi ajánlatot ad. Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szolgáltató a szolgáltatásokat biztosító honlapján nyilvánosságra hozatalától hatályos és mindaddig érvényben van, amíg a Szolgáltató a Webáruház szolgáltatásait biztosítja.

1.3 A Webáruház és annak adatainak védelme:

Az Extremshop.hu Webáruház és annak a működését biztosító egyedi programkódja, továbbá minden az Extremshop.hu Webáruház oldalán található információ, kép, adat az Extrem Market Kft. tulajdona. A Felhasználónak sem közvetve, sem közvetlen nem adunk engedélyt oldalunk, vagy annak bármely tartalmának teljes (kivéve a Felhasználóra vonatkozó engedélyezett adatmódosítások), vagy részleges módosítására, reprodukálásra, engedély nélküli reklámozására, eredeti, vagy átírt formájában történő felhasználására.

1.4 Rendelkezésre állás:

Telefon: +36/70-218-0047
Telefonos ügyfélszolgálat: munkanapokon 9:00-19:00
Rendelés feldolgozás: munkanapokon 9:00-19:00
E-mail: info@extremshop.hu

1.5 Adatkezelés:

Az Extrem market Kft. a Felhasználó által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésre bocsátott adatokat bizalmasan kezeli és kizárólag a szolgáltatások teljesítéséhez szükséges mértékben, illetve a Felhasználó tájékoztatására használja. Továbbá a Webáruházon keresztül szerzett adatokat az 1992. évi LXIII. törvény, valamint a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, továbbá biztonságosan őrzi és megtesz minden óvintézkedést annak érdekében, hogy megakadályozza a személyes adatok elvesztését, illetéktelen felhasználását, módosítását. A Felhasználó a regisztrációjával hozzájárulhat, hogy részére az Extrem Market Kft. tájékoztató jellegű hírlevelet küldjön termékeiről, szolgáltatásairól, amely hírlevél nem minősül közvetlen ajánlattételnek. A weboldalon történő regisztrációkat, illetve tevékenységeket a weboldalt kiszolgáló rendszer naplózza. A napló tartalmazza Felhasználó IP (internet protokoll) címét, amely így közvetett adatként a Szolgáltató tudomására jut. Az IP cím semmilyen módon nem kapcsolható a Felhasználóhoz, az IP cím alapján a Felhasználót a Szolgáltató nem tudja azonosítani. Az IP címet a Szolgáltató bizalmas adatként kezeli és kizárólag a weboldal zökkenőmentes működésének biztosításához, valamint szolgáltatás fejlesztéséhez, belső anonim statisztika vezetéséhez használja.

A Felhasználó a regisztrációja törlésével a Szolgáltatónak önként rendelkezésre bocsátott adatait törli. Emellett a Felhasználó az adatai törlését e-mailben, vagy postai úton is kérheti. Az adatok törlése végleges, még a Felhasználó külön kérésére sem állíthatók vissza.

2. Szolgáltatások és termékek

2.1 A Webáruházban megvásárolható termékek mindegyike megtekinthető a személyes átvételi pontunkon és megvásárolható online a webáruházon keresztül. Kivételt képeznek ezek alól azok a termékek, amelyeket ideiglenesen elfogytak, vagy rendelésre beszerezhetőek.

2.2 Az Extremshop.hu Webáruházban található termékek ára a szállítási költséget nem tartalmazza. A szállítási költség nagyban függ a kiválasztott termékek súlyától, utánvétes fizetés esetén a beszedendő összegtől is. A pénztárnál minden esetben kiírja a rendszer a különböző szállítási módok díjait. Magyarország területi határain kívülre történő szállítás esetén a Szolgáltató az egyedi ajánlatban jelöli meg a szállítási költséget (ÁSZF 1.2).

2.3 Az Extremshop.hu Webáruházban megtalálható termékek árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók és forintban értendők. Az árak bruttó, végfelhasználói árak, a törvényben előírt  ÁFÁ-t és a csomagolási költséget tartalmazzák. Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy a webáruházban a termék hibás áron szerepel. Hibás áron nem áll módunkban a rendelést elfogadni és kiszállítani. A termék hibás áron történő megrendelése esetén az eladó és a vásárló között nem jön létre szerződés. Hibás áron történő rendelés estén is automatikus visszaigazoló emailt küldhet a rendszerünk, amely azonban nem tekinthető a rendelés elfogadásának. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

2.4 A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A webáruházban feltüntetett paraméterek és adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, elírásokért és pontatlanságért nem vállalunk felelősséget. A megjelenített árak nem minősülnek ajánlattételnek. 

2.5 Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról. Amennyiben nincs dátum feltüntetve az akciós ár mellett, abban az esetben az a készlet erejéig, vagy visszavonásig érvényes.

3. Rendelés menete

3.1 Regisztráció

Az Extremshop Webáruházban a vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, viszont ajánlott, mivel a jövőbeli vásárlásokat nagyban megkönnyíti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.
A Felhasználónak a regisztrációkor lehetősége van feliratkozni hírlevél szolgáltatásunkra, amelyet egy jelölőnégyzet bekattintásával nyugtáz. A hírlevél szolgáltatásról (vagy személyes, telefonos, illetve e-mail megkeresés útján) bármikor leiratkozhat. Az általunk küldött hírlevelek tájékoztató jellegűek és nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek.

3.2 Bejelentkezés

Az oldal tetején található „Belépés” szövegre kattintva a bejelentkező felületen a Felhasználó a felhasználónév és jelszó megadása után tud belépni. Bejelentkezést követően megtekintheti és egyes adatait módosíthatja a „Felhasználói fiók” menüpont alatt.

3.3 A megrendelés folyamata

  1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
  2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
  3. Járjon el az 1­es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
  4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával.
  5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben az adatok megadásával tudja befejezni a megrendelést.
  6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”­ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
  7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e­mailben tájékoztatja.

3.4 Fizetési lehetőségek, szállítási módok

A megrendelt termékeket Személyes átvétel esetén készpénzben, a termék átvételekor, Előre utalás esetén a rendelés véglegesítését követően bankszámlánkra utalással, Utánvételes kézbesítés esetén a futárnak készpénzben kell kifizetni.
Külföldre történő megrendelés esetén csak előreutalást tudunk elfogadni.

3.5 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik. A megrendelés leadására bármilyen időpontban van lehetőség. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival. Visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Át nem vett csomagok esetén az oda és visszaszállítás díja is a vásárlót terheli, amit köteles rendezni a webáruház felé!

4. Elállás joga

4.1 A webáruházban, interneten keresztül megrendelt termékeknél és postai úton történő kiszállításnál, tehát amikor se a szerződés megkötésekor, se a teljesítésnél nem voltak jelen a szerződő felek a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a magánszemély Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A visszaküldés díja a Felhasználót terheli.

4.2 Az áru átvételét követően a Vásárló a műszaki cikket szemrevételezheti, valamint kipróbálhatja. Az elállási jog nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem csak a kipróbálását.

4.3 Az elállási jog nem érvényesíthető a Vásárló külön kérésére elkészített / megrendelt szoftver licenszekre, a felbontott csomagolású adathordozón tárolt szoftverekre, vagy a Vásárló külön kérésére egyedire gyártott / alakított műszaki cikkekre. Továbbá az elállási jog nem érvényesíthető a kipróbáláson túlmutató tartós használatba vételt követően, illetve a 14 naptári napot meghaladó birtoklás / használat esetén. A vásárló az elállási szándékát köteles telefonon és emailben is jelezni a webáruház felé, minden szükséges adattal együtt (Vásárló neve, címe, elérhetőségei, bankszámlaszáma, rendelésszám, rendelés dátuma, kézhezvétel dátuma, csomagszám, számla sorszáma, termék megnevezése/cikkszáma/gyári száma). Ezen adatok hiányában nem tudjuk egyértelműen beazonosítani a rendelést és a terméket, ezért sajnos nem tudjuk elfogadni az elállási szándék jelzését. Amennyiben bármilyen információra vagy adatra lenne szüksége a rendeléssel vagy a csomaggal kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére elérhetőségeink bármelyikén.

4.4 A 14 napos elállás esetén visszaküldött terméket a Szolgáltató ellenőrzi és a hiánytalan, gyári állapotú termék és csomagolás esetén a termék vételárát a Felhasználó részére banki átutalással visszatéríti. Amennyiben a termék/csomagolás sérült, hiányos, vagy nem hozható újra gyári állapotba (pl. szakadt csomagolás, vásárló által beregisztrált termék), abban az esetben a Szolgáltató nem köteles azt visszavásárolni. Ennek ellenére dönthet úgy, hogy mégis visszavásárolja, de ebben az esetben értékcsökkenést számol el.

5. Szavatosság, garancia, jótállás

5.1 Szavatosság

A Szolgáltató a hibás teljesítésért felelősséget vállal, ez a szavatosság, vagy kellékszavatosság. Bármely termék megvásárlása esetén a fogyasztói átvételtől számított 1 éven belül érvényesíthető a szavatossági, vagy kellékszavatossági igény, amennyiben az adott termék az eladás pillanatában magában hordozza a hibát (rejtett hiba, vagy gyári hiba). A szavatossági igény bejelentése esetén a szavatossági idő kezdetétől számított 6 hónapig a Szolgáltató költségére kerül bevizsgálásra a kifogásolt termék. A 6 hónap leteltével a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termékben keletkezett (felfedezett) hiba már a vásárláskor fennállt.

5.2 Garancia, jótállás

Minden az Extremshop Webáruház által forgalmazott bruttó 10 000 Ft vételár feletti termékre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján 1év kötelező jótállást biztosítunk. A jótállási igény a jótállási időn belül – a jótállási jegy átadásának elmaradása esetén – a fogyasztói szerződés megkötését igazoló számla bemutatásával érvényesíthető. A kötelező jótállási idővel párhuzamosan a gyártó által meghatározott jótállási időt is érvényesítjük, amennyiben az a Felhasználóra nézve kedvezőbb (nem kevesebb, mint a rendeletben előirt 1 év). A jótállás nem érvényesíthető, ha a minőségi kifogás a Felhasználóra egyértelműen visszavezethető tevékenység során lépett fel (nem rendeltetésszerű használat, kezelés, karbantartás).

A Ptk. 306. § (1) alapján Felhasználóinkat (magánszemély, vagy vállalkozás, illetve közület) szavatossági / jótállási igény bejelentése esetén 4 féle lehetőség illeti meg: javítás, csere, árleszállítás, vagy elállás (vételár visszafizetés). Bármely a webáruházban forgalmazott eszköz esetén a szavatossági, illetve jótállási időn belül a Felhasználó elsősorban a javítást, vagy cserét követelhet. Amennyiben a javítás jelentős többletköltséggel jár, mint a termék eredeti vételára, akkor termékcsere érvényesíthető. Amennyiben mindkét lehetőség lehetetlen, akkor Felhasználónak joga van árleszállítást, vagy a vételár visszafizetését kérni.

5.3 Gyári hibás termékek cseréje

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 51/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A fentiek alapján a Korm. rendelet mellékletében felsorolt, kötelező jótállás alá eső termékekkel (általánosságban 10.000,-Ft vételár feletti termékek) kapcsolatban a szolgáltatónak kötelessége a cserét elvégezni, ha a termék rendeltetésszerűen nem használható. A nem kötelező jótállás alá eső termékek 3 munkanapon belüli meghibásodása esetén a szolgáltatónak nem kötelessége feltétel nélkül cserét biztosítania. Amennyiben a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használatból adódik, úgy a szolgáltató nem köteles cserélni a terméket.
A nem hibás, 3 munkanapon belül visszahozott termékeket a szolgáltató nem köteles visszavásárolni. Az ilyen termékeknél a szolgáltató pénzvisszafizetésről/cseréről/levásárlásról egyedi elbírálás alapján dönt és minden esetben értékcsökkenést számol el.

6. A Vásárló / Felhasználó kötelezettségei

A rendelés leadásával a vásárló elfogadja és tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettség terheli, ami azt jelenti, hogy a megrendelt terméket köteles átvenni és kifizetni. Ettől a kötelezettségtől kizárólag abban az esetben tudunk eltekinteni, ha a vásárló a termék postán történő feladása előtt telefonon vagy email-ben jelzi a lemondási szándékát. Amennyiben a lemondás a termék elküldését követően történik meg, abban az esetben nem áll módunkban elfogadni azt és a vásárló köteles átvenni a megrendelt terméket. Amennyiben nem veszi át, abban az esetben a szállítás és visszaszállítás díját köteles a webáruház felé rendezni, legkésőbb 5 munkanapon belül.

7. Panaszkezelés

A Felhasználó az esetleges panaszát az alábbi elérhetőségeken és időben teheti meg:

Telefon: +36/70-218-0047
Telefonos ügyfélszolgálat: munkanapokon 9:00-19:00
Rendelés feldolgozás: munkanapokon 9:00-19:00
E-mail: info@extremshop.hu

8. Vegyes rendelkezések

A Felhasználó elfogadja, hogy az Extremshop Webáruházat saját felelősségére használja és a Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldal használata közben bekövetkező vagyoni, vagy nem vagyoni károkért.

A Felek az esetlegesen felmerülő vitájukat elsősorban békés úton, maguk közt kívánják rendezni. Amennyiben a tárgyalások kezdetét követő 30 napon belül a Felek nem jutnak megegyezésre, úgy kijelölhetik a Budapesti Békéltető Testületet a vitás kérdések rendezésének elősegítésére. Amennyiben ezzel nem kívánnak élni, vagy a Budapesti Békéltető Testület segítségével sem jutnak megegyezésre, úgy a továbbiakban mindkét félnek joga van bírósághoz fordulni. A vitás kérdésekben a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény illetékességi szabályai az irányadóak.